Target terbaru untuk aku seorang blogger

Hmmm..macam mana la nak gelar diri aku sebagai seorang blogger kalau lebih 5 hari baru buat post baru? payah la nak jadi blogger macam ni.

Sekarang nih aku sedang mendalami ilmu-ilmu SEO. Chewahhh…Jadi aku mengambil masa yang lama untuk berjalan-jalan ke blog sifu SEO kat dunia ni. Aku da pusing dari Malaysia sampai la ke Malaysia semula.

Banyak juga aku belajar untuk menjadikan aku seorang blogger. Eh? Tapi kenapa aku belajar SEO saje sedangkan blogger tidak semestinya menjadi SEO master? atau dua bidang tugas ini seorang blogger boleh buat?

Walau apa pun jawapan dia, aku ada target untuk capai muka depan “G” untuk keyword “aku seorang blogger. Kalau aku boleh dapat 1st page. Aku nak belanja diri aku sendiri. Nak menang 3 tempat pertama memang la sukar disebabkan otai-otai blogger semua sudah conquer.

2 thoughts on “Target terbaru untuk aku seorang blogger

    1. huuu….kena la bertekad utk diri sndri..sy da ada domain baru da…reward utk diri sndri…nnti bole jejln kat blog sya… 🙂

Leave a Reply

